۷ پاسخ

دقیقا با منی من تاریخم 23اسفنده🥰

فردا میری ۳۹ خواهر..۳۸پر شد برات دیگ..

تا بدنت هورمون ترشح نکنه زایمان نمیکنی
عجله نکن بزار خود دردات شروع بشع

عزیزم انشالله بسلامتی بدنیا بیاد دیک همش باید بغل بگیری شبانه روز خوابم نشی😂😂😁🤚🏻

منم خیلی دلم میخواست تو هفته های شما بغلش کنم 😂😂🤦🏼‍♀️ ولی دخترم افتخار نمی‌ده بیاد

من از۳۷پیاده روی شرو کردم گفتم ۳۸یا۳۹یمان کنم روزی۱ساعت تا۲ساعت ولی
۳۷هفته و۲روز کیسه آبم پاره شد باامپول فشارزایمان کردم.

طبیعی؟ اسکات برو شیاف گل مغربی بذار

سوال های مرتبط

مامان ویهان ❤️ مامان ویهان ❤️ ۱۴ ماهگی