نهار چی میدید ب بچتون

۱۸ پاسخ

توپک سیب زمینی تخم مرغ

شیوید باقالی با گوشت از دیشب داریم

برنج و مرغ داریم

چلو کباب درست کردم با سالاد فصل فقط دوتا لقمه اندازه نخود سالاد خورد😐الانم شیر خورد خوابید از دیروز واکسن زده هیچی نمیخوره☹️

ابگوش از دیشب مونده

دمی گوجه

احتمالا نون و ماست😑غذا میپزم نمیخوره اخه بگو نون و ماستم ناهاره که میخوری بچه😒

تخم مرغ

برنج مرغ امیدی ندارم بخوره

سوپ ..

غذا سفره

اسهال بود داخل برنج سیب زمینی خوردکردم کته گزاشتم‌باماست خورد

سوپ داریم سیب زمینی هم سرخ میکنم ببینم کدومو میخوره

قرمه سبزی از دیشب 🥲

یک ماهه هیچی نمیخوده هیچی خیلی حرص میخورم نمیدونم چیکار کنم

برنج و مرغ ایشالا که بخوره

هویج پلو دارم درست میکنم براش

سیب زمینی سرخ شده

سوال های مرتبط

مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی