نهار چی دادید ب بچتون؟
#پوشک
#,رفلاکس

۲۴ پاسخ

آبگوشت

ماهیچه و دال عدس وهویچ و سیب زمینی وقت سحر گذاشتم توشیشع چند ساعت خوب پخت خیلی دوست داشتن ۲قلو ها جا افتاده بود

استامبولی

کته با ماست

سوپ شیر سرفه میکرد یه کم‌سوپ پختم براش

برنج نیمدونه رو با آب قلم پختم ،خورشتشم مرغ و سیب زمینی سرخ کرده بود

قیمه.

کوکو سیب زمینی

ماکارانی

حال نداشتم پای گاز وایسم مرغ کامل گذاشتم تو فر با گوجه کنارش،هنوزم آماده نیست بچم‌ گشنشه

کته و ماهیچه

زرشک پلو

خوابه هنوز
برنج و خورشت قیمه

کتلت مامانم براش درست کرده نمیدونم میخوره یا ن

انقدر هیچی نمیخوره .. انروز که ناهار نداشتم خوش اشتها بود😐
برنج و ترشی خورد بچم😂

عدسی ...

پلوتن😅اولین بار تن ماهی دادم با پلو(وقت نکردم خورشت بزارم

فعلا خوابه .بیداربشه قیمه

ماکارونی

ماهی پلو

عدس پلو

سالاد الویه

زرشک پلو مرغ

ما عدس پلو داشتیم

سوال های مرتبط

مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی