۶ پاسخ

هیچی✋🏻چون خونه مادرشوهرمم😂
کلا تا آخرهفته یا خونه مامانم یا مادرشوهرم میمونیم🥴

چقدر ماه رمضان خوب بود صبح که بیدار میشدی بدون استرس یواش یواش افطاری درست میکردی وقت زیادی داشتی 😔

من امشب خونه مادرشوهرم بودم قیمه داشت
برا فردامم گذاشت آوردم🤣🤣

وای خودا باز شروع شد چقد ماه رمضون خوب بود من دیگه بعد افطار شروع میکردم آشپزی حالا باز باید بفکر ناهار شام باشیم🥴

من خونه مادر بزرگ همسرمم فسنجون داریم ناهار😂😬😋

برنج و قرمه سبزی

سوال های مرتبط

مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی