نهار چی دارین برا بچه‌ها
#بچه#رفلاکس #گهواره

۱۰ پاسخ

کباب داربم بهش میدم.

سوپ گزاشتم

ماهی

کتلت.

سوپ درست کردم

ابگوشته ناهار

ماهنوز صبحانه ام نخوردیم

سیب زمینی و تخم بلدرچین

گوشت تو شیشه گذاشتم

آبگوشت

سوال های مرتبط

مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی