از چندوقت به بچه تون شیر گاو دادید?

۱۱ پاسخ

من تقریبا از یکی دو هفته قبل یک سالگی..

به دخترم از یکسالگی دکترش گفت شیرخشک رو قطع کن پاستوریزه بده

من ان شاالله فردای تولد یک سالگی میخوام بدم بهش ولی شیر گاو ما خیلی قوی باید آب قاطی اش کنم ولی زنداداشم ۱۱ ماه نشده شروع کرد شیر گاو و ب بچه اولش ام ۸ ماهگی داد الان ۱۱ سالشه هیج عیبی نداره خدا رو شکر

من شیر بز میدم

من ان شاالله فردای تولد یک سالگی میخوام بدم بهش ولی شیر گاو ما خیلی قوی باید آب قاطی اش کنم ولی زنداداشم ۱۱ ماه نشده شروع کرد شیر گاو و ب بچه اولش ام ۸ ماهگی داد الان ۱۱ سالشه هیج عیبی نداره خدا رو شکر

من ان شاالله فردای تولد یک سالگی میخوام بدم بهش ولی شیر گاو ما خیلی قوی باید آب قاطی اش کنم ولی زنداداشم ۱۱ ماه نشده شروع کرد شیر گاو و ب بچه اولش ام ۸ ماهگی داد الان ۱۱ سالشه هیج عیبی نداره خدا رو شکر

۱۰ماهگی دادم

شیر غیر پاستوریزه ندی ها، به خاطر خطر تب مالت و این چیزا خدایی نکرده، اصلا ریسک نکن.
فقط و فقط پاستوریزه ی پر چرب، اونم بعد از یکسالگی به عنوان نوشیدنی.
البته از شش ماهگی داخل غذاهاش مجازه، شیر پاستوریزه ی پرچرب

من ۱۰ ماهگی دادم

از ۱۰ ماهگی شیر ماجان

من یک سالگی به بعد دادم قبلش هم یبار داده بودم ولی گفتن نباید تا یک سالگی داد

سوال های مرتبط

مامان آراز و دنیز
👧🏼👶🏻 مامان آراز و دنیز 👧🏼👶🏻 ۱ سالگی
مامان 👨‍👩‍👧‍👦 مامان 👨‍👩‍👧‍👦 هفته نوزدهم بارداری