اگه غذا نخوریم بچه گشنش میشه یا ربطی به بچه نداره

۷ پاسخ

بالاخره باید چیز مقوی بخوری که بتونه اونم تغذیه کنه و رشد خوبی داشته باشه دیگه

عزیزم بچه نیازهاش رو تامین میکنه،اما اگر شما‌گرسنگی بکشی باعث چربی سوزی میشه و اون کتون تولید میکنه که برای جنین خوب نیس

والا من بعضا نهار یا شامم دیر کردنی شدید حالت تهوع بهم میاد بعد اینکه میخورم حل میشه 😑🥲 نمی‌دونم بچه گشنه میشه یا خودم خخخ

چرا میگن هر آن احساس گشنگی کنی ماده ای به ایم کتون تو بدن ترشح میشه که برای بچه سمیه

عزیزم اون از بدن تو می‌کشه
دیگه هیچی برات نمی‌مونه بدنتو تقویت کن اذیت نیشی

نه عزیزم، اون انرژی و هرچی نیاز داره از بدن شما میگیره

اون از استخونای تو غذاشو میگیره 😂به فکر خودت باش

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وپنجم بارداری