دوستان اگه مولتی ویتامین نخوریم چی میشه؟

۳ پاسخ

هم خودت ضعیف میشی و ریزش مو و ..هم جنین وزن زیادی نمیگیره

منم دوست ندارم
از اول بارداری تا حالا دوتا دونه خوردم

دکترم گفت حداقل هفته ای دوتا بخور
یا کپسول باز کن تو شربتی چیزی بریز بخور
هنوز شروع ب خوردن نکردم🙈

چرا نخوری خب

سوال های مرتبط

مامان نیلای خانوم مامان نیلای خانوم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته بیست‌ونهم بارداری