خانوما اگه دلمون ی چیزی بخواد نخوریم چی میشه؟

۶ پاسخ

عقده ای میشیم. بارداری اولم دلم‌پای یخمک سفید بود کل شهر رفتیم نبود. الان ببینم حرصم‌میگیره چرا نبود

بعد هی بهش فکر میکنی 🤣

چیزی نمیشه خواهری

هیچی نمیشه

خوب نیس از قدیم میگن
چرا نخوری

وای من ک کلی این کارو کردم😅

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری