خانوما قرصای آهن و اینارو یه روز نخوریم چی میشه

۶ پاسخ

یه روز چیزی نمیشه

هیچی

هیچی نمیشه

هیچی نمیشه عزیزم روز بعد بخور

خواهرشوهرم ۳۴ هفته است یه دونه قرص هم تا الان نخورده

من ی ماهه نمیخورم قلبم درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان طاها مامان طاها هفته بیست‌وسوم بارداری