۸ پاسخ

من قبل بارداریم ۵۰ کیلو بودم الان شدم ۶۵ کیلو چی بگم🤣🤣🤣🤣🤦‍♀️

دکترمم گف نخور اگ اشتهات خوبه و وزن بچت خوبه

من نمیخوررم سر پسر اولی کلی چاقم کرد

من وزنم بالا رفته دکترم گفت یه شب درمیون بخورم

من مولتی رو میخورم ولی وزنی اضافه نمیکنم..غذا هم به اندازه میخورم پرخوری نمیکنم .شاید بدن با بدن فرق داره

واقعا الان ب فکر چاقی ای؟یا سلامت بچه

تو که از اول تا آخر چاق میشی
الان باید فکر سلامتی بچت باشی نه چاقی

دکترم دیروز بمن گفت اگر اشتها دازی و‌خوب غذا میخوری نخور بجاش امگا بخور

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌ام بارداری