من میخورم اشتهامکمتر هم شده 🫤🫤
حالا چاق کننده باشه برام نمیدونم 🤭
بهداشت ب من گفت آخر شب بخورم موقع خواب
به من اشتها نداد
دکتر گفت چون همه چی میخوری و وزن گیریت عالیه نیازی نیست.
همون د و فولیک رو ۴ روز بخور
۳ روز نصف مولتی کافیه
خانما گفتن مولتی ویتامین پرگموم خوبه زیاد اشتهای کاذب نمیده من هم یه هفته هست استفاده میکنم حس میکنم یکم اشتهام بیشتر شده
بله متاسفانه
بله اشتها آوره و چاق کننده
بله عزیزم اشتها اوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.