دوستان مگہ مولتی ویتامین چاق کنندست

۷ پاسخ

من میخورم اشتهام‌کمتر هم شده 🫤🫤
حالا چاق کننده باشه برام نمیدونم 🤭

بهداشت ب من گفت آخر شب بخورم موقع خواب

به من اشتها نداد
دکتر گفت چون همه چی میخوری و وزن گیریت عالیه نیازی نیست.
همون د و فولیک رو ۴ روز بخور
۳ روز نصف مولتی کافیه

خانما گفتن مولتی ویتامین پرگموم خوبه زیاد اشتهای کاذب نمیده من هم یه هفته هست استفاده میکنم حس میکنم یکم اشتهام بیشتر شده

بله متاسفانه

بله اشتها آوره و چاق کننده

بله عزیزم اشتها اوره

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلای خانوم مامان نیلای خانوم هفته بیست‌وپنجم بارداری