۵ پاسخ

والا برا من که نه اشتها اوره نه چاق کننده اس

اشتها آور شدیده😆من تازه دوروزه میخورم

اره منم می‌خوردم وزنم خیلی بالا می‌رفت هفته ای یکی میخورم الان

میگن اصلا دلیل علمی نداره ک اشتها رو زیاد میکنه یا ادم رو چاق و ثابت نشده ولی همه میگن میکنه

اشتها رو زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان پسری 🩵 مامان پسری 🩵 هفته بیستم بارداری