لعنت بهش که میخورم تهوع میگیرم
برای خودت نه البته طبق اینکه دکتر به خواهرم گفته بود اگه میخوای فقط جنین وزن بگیره اینو بخور چون فقط وزن به جنین میده و چاق کننده نیست
دکتر نوشته یا از خودت خریدی
منم میتونم بگیرم بخورم واسع تپل شدن جنینم
منم میخورم اشتهامو زیاد نکرده
اشتها آوره
بیش از حد
با این ۲۶ کیلو چاق شدم
چرا خیلی چاق کنندس
فکر نکنم
من که تغییری نکردم باهاش
ولی خوردنش خیلی سخته😭😭
فقط سعی کن معدت پر باشه بندازی من چند بار صبح انداختم حالم بدشد گفتن باید معده خالی نندازی
اشتهاتو ممکنه زیاد کنه.من شب میخورم موقع خواب .
نه بابا ویتامین هست اکتی ناتال منم روزی یدونه میخورم دکتر نوشته از همینه قرص سبز رنگه بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.