این قرص چاق کنندس مگه یک ماهه میخورم چهار کیلو اضافه کردم 😭

تصویر
۲۵ پاسخ

تا اینجای بارداری این مکمل و میخورم تو این هفت ماه فقط ی کیلو اضاف کردم اونم یک ماه پیش

من که دو ماهه دارم میخورم نیم کیلو تا یک کیلو وزن اضاف کردم

ن من دارم میخورم اصلان اشتها ندارم

نه عزیزم من دو ماهه میخورم کلن نیم کیلو اضافه کردم

بمب چاقیه😂

منم تو یه ماه ۴کیلو اضافه کردم با این

چاق کنندس ولی منو چاق نکرد😐😐

مولتی ویتامینا اکثرا چاق کننده ان
دکترِ من دید من دارم زیاد وزن اضافه میکنم گفت یه روزدر میون بخورم

مال چیه عزیزم من لاغرم خداکنه من چاق بشم😕😂 باید دکتر بده یعنی تو هفته من میتونم بخورم یا نه از یه تایمی به بعد؟

اسم قرص چی عزیزم

قیمتش چنده

منم خیلی چاق شدم با این

به نظرم چاق کننده اصلی تو شکممونه😁

این مولتی ویتامینه دیگه چاق کننده است من دوروز به خاطر وزنم میخورم و بعد از غذا میخورم چون قبل غذا اشتها رو زیادتر مسکنه

رو منکه اثر نذاشته تا الان حتی یک کیلو😂😂😂

نه من میخورم خودم چاق نمیشم ولی بچه هام خوب وزن میگیرن

اره دکترم این سری به من گفت نخور دیگه

خب بجاش چی بخوریم

کاش تاپیک تو زود تر میدیدم بیرون بودم ازین میخریدم
من اصلا وزن نگرفتم حتی ی کیلو

اکثر مکمل ها چاق کنندست . منم یه مکمل قبل بارداری میخوردم ۵ کیلو چاق شدم

مال چیه گلم برا چی میخوری؟؟؟

احتمالا باشه
چون من این سری که رفتم پیش دکتر ۳ کیلو کم کرده بودم بهم از همین قرص داد گفت بخور

اره منم‌هر روز میخوردم وزنم داره میره بالا یروز درمیون میخورم اشتهارو زیاد میکنه

اره دقیقا منم می خورم خیلی چاق شدم 🚶🏻‍♀️‍➡️

بله چاق کنندس

سوال های مرتبط

مامان پسری 🩵 مامان پسری 🩵 هفته بیستم بارداری