دکتر منم ازم پرسید استعداد چاقی داری؟ منم گفتم از روز اول تا الان ۷ کیلو اضافه کردم که دیگه بهم مولتی ویتامین نداد بجاش این قرص هارو جایگزینش داد.
مولتی ویتامین رو بخور اما هله هوله و قندر نخور کربوهیدرات هم کمتر مصرف کن اشتهات رو کنترل کن
مولتي رو بخور حتما
خورد و خوراكتو جلوشو بگير زياد نخوري
اون فقط مکمله بخوری نخوری ب حال بچه فرقی نمیکنه واسه خودت خوبه ک بچه ازتو تغذیه میکنه اگه بدنت نیاز نداره بهش فک نکنم مشکلی داشته باشه نخوردنش
من اول بارداری ۶۸ بودم الان ۸۲ و دیروز ب دکترم گفتم که قطع کنم اصلا اجازه نداد گفت جلوی اشتهاآور رو بگیر ولی ب هیچ وجه قطع نکن
منم نمیخورم اصلا
من نمیخورم.. تا الانم پنج اضافع کردم قرصو بخورم شدید چاق میشم
هفته ای یکی بخور
منم نمیخورم چون وزنم بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.