پسر من یه هفته دیگه شیش ماهش میشه پنج ماه دو هفته شروع کردم
از اونموقع یه وعده صبحونه میدم یه روز حریر یه روز فرنی یه وعده هم عصرونه بیسکویت مادر یا سیب آبپز یا کدو حلوایی
من یه بار پوره میوه خالی میدم یه بار حریره میدم یه بار فرنی یه بار دیگه پوره میوه رو با یه میوه دیگه مخلوط میدم یه بار هم قاطی فرنی میکنم هر بار یه مدل تا تنوع بشع
هفته اول فرنی هفته دوم حریره ما بین سرلاک
دکتر به من گفت که هم فرنی میتونی بدی هم حریره بادام ولی حریره بادام طعمش خوشمزه تره پسرم اونو بدون ادا در اوردن میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.