خانوما من دیشب آوردم بالا طبیعیه؟ آخه میترسم

۴ پاسخ

۲ روز قبل از زایمان
۳ روز سر استفراغ شدید بستری شدم😂😂

تو بیمارستانم بین دردام حس کردم باید بیاد بالا تا سبک شم اونجام بالا اوردم😂😂😂

من ۳۸ و یه روز زایمان کردم

عزیزم من شنیدم بالا اوردن و حالت تهوع نشونه نزدیک شدن زایمانه

من شنیدم خانمای بارداری بودن ک گفتن قبل زایمانم حتی رفتم بالا آوردم بعد زایمان کردم ولی بازم از یه مامایی کسی بپرس
چون بچه الان بزرگ شده ب معده اینا فشار میاره احتمال اینکه طبیعی باشه هست

۳۸ هفته ۵ روزم

سوال های مرتبط