اره همه که نباید تهوع داشته باشن
منم ندارم گلم
آره عزیزم قرار نیست که همه تهوع داشته باشن
بدن بابدن متفاوته
سلام منم ندارم نگرانم ک طبیعی هست یا نه و اینکه ivf کردم همش نگرانم نکنه همه چی خوب پیش نره. ان شالله یک هفته دیگه نوبت اولین سونمه صبر ندارم
اره منم بعد از تشکیل قلبش دیگه تهوعم قطع شد
اره عزیزم بعضیا دیرتر شروع میشه بعضیا هم اصلا ندارن
نداشته باشی بخدا راحتری😂🤦🏼♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.