فعلا دارن خاله بازی میکنن از این ور به اون ور. فقط استرس شو این مردم بدبخت مظلوم باید بکشن
شده مثل فیلم ترکیه ایی کشش میدن فقط مذاکره ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ..
.تااااا اعصاب هممون بهم بریزه....
آخه چرا فک میکنید توافق میکنند ؟؟!!بیست ساله اوضاع ما مردم همینه
ایناااا همش بازیه و کسی که سوخت ما مردم بودیم
توافق نمیشه و نخواهد شد نهایت یه جنگ هم بکنن که خیلی ضایع نباشه
ما سوختیم عمر وجوونیمونهم سوخت
نه ادامش رفت هفته بعدی با خبر مرگشون باهم بهمون میگن چخبره
خیر فعلا مرحله بعد رفتن
اینا همش بازیه ماهم بازیچه معلوم نیست پشت پرده چیکار میکنن
خیلی وقته توافق شده اینا همش خاله بازی و سیاسته خبری اگر توافق نشده بود امریکا حمله کرده بود هزار باره
خدا هر دو طرف رو لعنت کنه چوبش رو ما بیچاره ها باید بخوریم فشار و استرس روانی ب کنار زیر فشار اقتصادی داریم له میشیم
اینا برا موندن هر کاری میکنن
نه مسخره بازیای اینا تمومی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.