تموم ک نشده دوهفته اتش بس شده
منم میگفتم نمیزنه 🤭 ولی از این کله زرد هیچی بعید نیست
توافق نشده خب
من ترسم بیشتر شده اونا رفتن خودشون و احیا کنن برگردن
تمومنشده فقط دوهفته اتش بس شده
خوب الان حس بعدیت چی میگه کلا تمام شد یا بعد دو هفته 🫣
کاش همیشگی باشه
آفرین کاش همیشگی باشه خدا کمک کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.