تولد گرفتی بسلامتی مبارکه
کاش از تم و کیکشم عکس میذاشتی😍
من گرفتم دوتومن
من ۱۵۰۰ دوسال قبل خریدم
خرداد ماه ۲ تومن بود
عزیزم چجوری حرکت میکنه؟؟شارژی ایناس یا نه فقط همینجوری باید پا بکشی و بری.
من دی ماه 1800 خریدم
من تابستون ۱۴۰۰گرفتم از همین
۱ونیم ۲تومن
من ۲۴۰۰گرفتم
من ۲۵۰۰گرفتم
بستگی به جنس داره تو دیجی کالا هست از دو تومن شروع میشه تا ۶ملیون قیمت داره
من تابستون حدود ۲ تومن خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.