اره عزیزم من همش از همین میدم
ولی کند عمل میکنه
شربت پلاژین بهتره یا این؟؟
بزای پسرم دکتر داده بود
از کوریزان استفاده کردم خوبه ولی شربت ستادین عالیه
بالای ۳سال باز ستادین آبی من از ۱۱سال پیش برا بچه هام همینو فقط استفاده میکنم
آره گلم،ولی شربت ستادین زرد بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.