کسی از این شربت سرماخورده استفاده کرده

تصویر
۶ پاسخ

اره عزیزم من همش از همین میدم
ولی کند عمل میکنه

شربت پلاژین بهتره یا این؟؟

بزای پسرم دکتر داده بود

از کوریزان استفاده کردم خوبه ولی شربت ستادین عالیه

بالای ۳سال باز ستادین آبی من از ۱۱سال پیش برا بچه هام همینو فقط استفاده میکنم

آره گلم،ولی شربت ستادین زرد بهتره

سوال های مرتبط

مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان مینی نینی مامان مینی نینی ۱۳ ماهگی
مامان آیهان‌وتودلی🩷 مامان آیهان‌وتودلی🩷 هفته سی‌ودوم بارداری