خانوما چه قرص آهنی میخورید ؟

۹ پاسخ

فروفورت دئودنال

سیدرال

ففول البته فرفوت هم خوب مکمل های دیگه رو هم داره

مگه باید بخوریم؟دیگه چیا میخورین ؟ من بعد سزارینم نخوردم😂

ففول

هر روز میخورین یا نه؟😬

فروفورت گاین
ک از همون بارداریم میخوردم
الانم هرزگاهی یادم بیوفته میخورم

فروفورت گاین یا فروفورت دئودنال
تو بارداری هم همینا میخوردم

ففول یا ففول گاین

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۸ ماهگی
مامان حلما و نیکا مامان حلما و نیکا روزهای ابتدایی تولد