مادرا، خودتون چه قرص ویتامینی میخورید؟

۱۵ پاسخ

هیچی عشقی یبارمیخورم ده بارنمیخورم هم وقت نمیشه هم یادم میره😂

اینقدر خزج بچه و زندگی زیاده ک دیگ ب فکر خودم نبودم😩😩😩

من با اینکه ۶ ماهه باردارم با وجود دوقلوهای دوسالم ولی تنبلیم میشه آهن و مولتی ویتامین بخورم میخرم از داروخانه ولی فقط توی یخچال میمونه حس میکنم خیلی ضعف میکنم مخصوصا وقتایی که از خواب بیدار میشم ‌ولی بازم نمیدونم چرا نمیخورم دکترم بخاطر بارداری پشت سر هم برام کلسیم و منیزیم هم نوشت الان سه ماه هست توی یخچال مونده

فقط اهن گاهی روز هم ویتامین ب که انرژی بگیرم

هیچی نمیخورم

به نام خدا هیچی🤣🤣

پریناتال

پریگمام

آهن - د۳ - کپسول آودین

مکمل ب کمپلکس

من اهن میخورم و د۳

من هیچی بدنمم کلا خالی می‌کنه ولی خیلی لاغر شدم. الان شدم همونی که تو مجردیم بودم😍😍😍

اهن، ویتامین د۳ و کلسیم

من فقط آهن میخورم

لاکتاول

سوال های مرتبط

مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی