سلام خانمای گل نمیتونم به تک تک جواب بدم شرمنده م فقط یه پیام کلی میدم از نگرانی بیاین بیرون
من امروز ساعت هفت عصر زایمان کردم
ولی جفت باقی مونده تو شکم داشتم و دوبار کرتاژ شدم روز خیلی سختی بود ممنونم از دل نگرانیتون
چیشد دختر حالت چطوره بچت به دنیا اومد نگرانتم
به سلامتی عزیزدلم
قوی باش انشاالله زود به دنیا میاد ❤️
عزیزم به این فکر کن بعد هر دردت یه قدت به بغل کردن کوچولوت نزدیک تر میشی
قرص زیر زبون هم دادن بهت ؟
برای منم خیلی دعاکن🥲🥲
انشالله زایمان راحتی داشته باشی اگه میتونی پاشو ورزش کن که پیشرفتت زود باشه
آن شاالله بسلامتی کوچولوت رو بغل کنی و زایمان راحتی داشته باشی
خدا کمکت کنه مارو یادت نره دعامون کن
انشاالله که به سلامتی زایمان کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.