۹ پاسخ

سلام خانمای گل نمیتونم به تک تک جواب بدم شرمنده م فقط یه پیام کلی میدم از نگرانی بیاین بیرون
من امروز ساعت هفت عصر زایمان کردم
ولی جفت باقی مونده تو شکم داشتم و دوبار کرتاژ شدم روز خیلی سختی بود ممنونم از دل نگرانیتون

چیشد دختر حالت چطوره بچت به دنیا اومد نگرانتم

به سلامتی عزیزدلم
قوی باش انشاالله زود به دنیا میاد ❤️

عزیزم به این فکر کن بعد هر دردت یه قدت به بغل کردن کوچولوت نزدیک تر میشی

قرص زیر زبون هم دادن بهت ؟

برای منم خیلی دعاکن🥲🥲
انشالله زایمان راحتی داشته باشی اگه میتونی پاشو ورزش کن که پیشرفتت زود باشه

آن شاالله بسلامتی کوچولوت رو بغل کنی و زایمان راحتی داشته باشی

خدا کمکت کنه مارو یادت نره دعامون کن

انشاالله که به سلامتی زایمان کنی

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتین👼🏻💙 مامان آقا آرتین👼🏻💙 ۱۰ ماهگی
مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد