۵ پاسخ

از زانو درد بدبخت میشیم حداقل بشین رو این توپا بزن

خب انفاقا من یه فیلم دیدم این حرکت میگفت بزنین 😍

دقیقا چون حس تو شکم بودن رو میگیرن و بهترین راه برا اروم کردن درد کولیکه

منم دایم باهاش اینکارو میکنم تااروم بشه برده بودم دکتر دیدم مامانااونجا همه همینن😂😂😂

دقیقا منم😅

سوال های مرتبط