خانما چی بدم ب دخترم دو و نیم سالشه ک چاق بشه خیلی لاغره؟؟

۳ پاسخ

هیچی عزیزم زیر نظر دکتر تغذیه باشه بهتره

من شنیدم شربت اشتها آور خیلی جوابه البته زیر نظر متخصص تغذیه

سویق های مختلف مخصوصا سویق میوه ای فکر میکنم حکیم بانو کلی سویق خوشمزه مخصوص وزن گیری داره سویق مغزیجات مثل پسته و بادوم گردو خیلی هم خوشمزه هستن دست سازن

سوال های مرتبط

مامان لیانا و آلینا مامان لیانا و آلینا ۵ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد