۶ پاسخ

منم ندادم تا حالا اصلا دکترشم بهم نگفت بده 😥😥

برا چی قطره آ د میدی؟
دکتر گفته؟

دقیقا دلدردم میشن ولی چاره ای نیست من ماه اول ندادم خوب بود بعد یک ماه دارم میدم خبلی دلدرد داره
ولی بهش بده حتما خیلی خوبه
دارو دلدرد بگیر مرتب بهش بده تا ۴ماهگی بچها دلدرد دارن کلا

ی ذره ی ذره بده بالا نمیاره اما بده مهمه

وااا بده خیلی مهمه

نه خدایی نکرده نرمی استخوان میگیره خیلی مهمه حتما بده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۸ ماهگی