۷ پاسخ

بنظرم نبرش چیکارش داری یکشنبه روز خوبیه ببرش

چرا نشه؟ دیگه تهش ۲۴ ساعت نشه

اره میشه

اره ببرش

آره عزیزم من از بهداشت پرسیدم ۲۴ ساعت بعد بردم

اره همون روزم میشه برد اشکالی نداره

اگ تب نداره ببر

سوال های مرتبط