خانما ماهگرد 6 رو چجوری بگیرم ایده دارین ؟

۳ پاسخ

من که تازه گرفتم چون ماه رمضان بود وسایل افطار رو گذاشتم یه ۶هم درس کردم با گردو بعد عکس انداختم

من که ساده میگیرم ی پتو میندازم و چوبای تاریخی داره با دوربین
میزارمشو میگیرم😂😂

منم هنو ماهگرد ۵نگرفتم

سوال های مرتبط