قطره اسپری نورمونیکس بگیر عالیه دو پاف بزن هر شش ساعت
فقط قطره پلارژین بدع ضد سرفه خیلی خوبه هم ضد سرماخوردگی عالیه خوب میشع زود
قطره بینی از داروخونه بگیری خوبه، شیرتم بریزی خوبه
بارهنگ بهش بده برا سرفه اش خیلی خوبه
قفسه سینه شو و پشتشو با روغن چرب و ماساژ بده،
حتما بخورش بده، حالا یا دستگاه بخور بزار بالا سرش یا قابلمه آب بریز بزار داغ شه برید زیرپتو بخورش بده
منم دقیقا همین سن بچم مثل شما مریض شد
دکتر بردیم هیچی دارو نداد جز قطره بینی، گفت چون کوچیکه دارو دادن براش محدوده.
برای همین روش های بالارو پیش بردم
برای بینی قطره بینی بگیر
و سرفه هم شربت آیورا خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.