۲ پاسخ

سوپ شیر و قارچ اگه موادش داری

اگه عجله داری آش عدس خیلی خوشمزه میشه.شوهرم برای افطار دوست داره.
عدس رو یک ساعت خیس میدم.بعد توی قابلمه میزارم بپزه.حدود نیم ساعت تا یک ساعت نرم میشه.بعد سبزی اش دوغ میریزم توش.پیاز تفت میدم طلایی بشه توی یه ظرف جدا. بعد میریزم توش. یکم که پخت و جا افتادش، رشته میریزم

سوال های مرتبط

مامان میران خان مامان میران خان ۱ سالگی