خانما
پلارژین و شربت استامینوفن و سفکسیم چند سی سی باید بدیم ؟

۴ پاسخ

استامینوفن ۵ cc هر ۶ ساعت
پلارژین ۲/۵ cc هر ۱۲ ساعت
سفکسیم ۴ cc روزی یه بار, یا هر ۱۲ ساعت ۲ cc
این چیزیه که من میدونم ولی برای اطمینان بازم از دکترش بپرس

شربت استا5,5 سی سی
سفیکسیم2.5 سی سی
پلارژین رو نمیدونم

شربت پلارژین مقدارش با قطرش فرق داره.استا هم همینطور

دخترم ۱۱ کیلوئه

سوال های مرتبط

مامان پارسا و غزل مامان پارسا و غزل ۲ سالگی