۳ پاسخ

مایعات، دارو هم فقط استامینوفن ساده. اگرم گلو درد داری یه شربت گیاهیه با طعم اویشن میتونی استفادش کنی. دکتر ب من فقط این دوتارو داد ب اضافه سرم

مایعات بخور

اب جوشیده ولرم و عسل بخور

غذا هم ابگوشت و سوپ جو و اینا همه هم شیر رو زیاد میکنه هم برا سرماخوردگی خوبه

مایعات

سوال های مرتبط