من که از اسم کمیاب خوشم میاد حتی اگر قدیمی باشه
دوس دارم تک باشه
عین اسم دختر من
هی یگی درمیون اکانت زده دلسا😂
اره اسم بانمکیه ولی واقعا زیاده بقول یه خانم دکتره تو اینستا میگفت چند سال دیگه همه بچه ها تو مدرسه ماهلین۱ ماهلین۲ ماهلین ۳😂
بنظرم بری تو بحرش قشنگم نیس😶🌫️
همه بهش میگنماهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.