۴ پاسخ

من که از اسم کمیاب خوشم میاد حتی اگر قدیمی باشه
دوس دارم تک باشه

عین اسم دختر من
هی یگی درمیون اکانت زده دلسا😂

اره اسم بانمکیه ولی واقعا زیاده بقول یه خانم دکتره تو اینستا میگفت چند سال دیگه همه بچه ها تو مدرسه ماهلین۱ ماهلین۲ ماهلین ۳😂

بنظرم بری تو بحرش قشنگم نیس😶‍🌫️
همه بهش میگن‌ماهی

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۸ ماهگی