بده خشکشویی عزیزم کمرت داغون مبشه حیفت نیس
من ایو دی دارم الان چن ماه افتادم خونریزی کاش نمیزاشتمش میترسمم درش بیارم حس میکنم درد داشته باشه خیلی
من ایودی ندارم پتوهامم خودم نمیشورم دادم خشکشویی
شما ایودی داری؟
من فردا قراره برم پیش دکترم
ازش بخوام بهترین روش پیشگیری رو بهم پیشنهاد بده
الان از کاندوم استفاده میکنیم اما بازم استرس دارم بابتش خیلی نگران بارداری مجددم
از طرفی هم شنیدم ایودی واس کسایی که پریودی شدید و دردناک دارن مناسب نیس
اره همینطوره؟
میشه تجربتونو بگید؟
من شستم خونریزی انداخت منو دراوردم
من آیودی ندارمولی پتوهام دونفرن دلممیخاد ی پتوشور حداقلبخزم خیلی زیادن
اره خودم ولی میزارم تو وان پر آب اروم با پا میشورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.