با زعفران جنین تقریبا ۱ ماهه سقت میشه؟

۱۲ پاسخ

اگه نمیخاستی جلوگیری میکردی خب چرا گناه میکنی

نه بابا ، تازه ممکنه ناقص بشه

نه اصلا با هیچ گرمی نمیفته
فقط قرص سقط

خدا بخواد بمونه با هیچی از بین نمیره

نه گلم فقط معده ات داغون میشه
فقط با قرص

سلام عزیزم سوال دارم لطفا جواب بده🙏
جلوگیریتون چجوری بود ؟ و اینکه قرص اینا هم میخورین برا جلوگیری

نه من اینقد خوردم ک نگو

نه فقط خودتو داغون می‌کنی

نه عزیزم اصلا، خیلی هم خطرناکه، فقط قرص باید استفاده کنی

نه فقط قرص و آمپول

ن عزیزم
با این چیزا نمیافته....
قرص باید بزاری..

نه فقط قرررص سقط😞

سوال های مرتبط

مامان دوقلو مامان دوقلو ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی ها 🍓 مامان توت فرنگی ها 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری