من ماما نگرفتم ولی همه ترفنداشو بلد بودم نه برش خوردم نه بخیه ۲ ساعت درد داشتم که قابل تحمل بود فقط اخرش که داشت دنیا میومد سخت بود همین
من از اول گرفتم کلاس هاشو باید بری باهاش حرف هاتو بزنی بعد روز زایمان هر ساعت دردت گرفت میگی میاد بیمارستان
تو بیمارستان بهت معرفی مبکنن بنطرم از قبل بگیر باهاش کلاس برو روز زایمان به چه درد میخوره اخه ؟
خود بیمارستان بهت معرفی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.