سلام. خانما چطوری باید ماما همراه گرفت؟ برای زایمان

۴ پاسخ

من ماما نگرفتم ولی همه ترفنداشو بلد بودم نه برش خوردم نه بخیه ۲ ساعت درد داشتم که قابل تحمل بود فقط اخرش که داشت دنیا میومد سخت بود همین

من از اول گرفتم کلاس هاشو باید بری باهاش حرف هاتو بزنی بعد روز زایمان هر ساعت دردت گرفت میگی میاد بیمارستان

تو بیمارستان بهت معرفی مبکنن بنطرم از قبل بگیر باهاش کلاس برو روز زایمان به چه درد میخوره اخه ؟

خود بیمارستان بهت معرفی میکنه

سوال های مرتبط

مامان لیام🥰 مامان لیام🥰 هفته سی‌ام بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌ویکم بارداری