۶ پاسخ

دخترمن شیاف اجازه نمیده بذارمم انقد خوشو سفت میکنه ک میپره بیرون شربتم حجم زیادی باید بدی تااثر کنه وزن دخترم کمه واسه همین پاراکید میدم سریع جواب میده

سلام من پسرم ۱۵ روزه بدنیا اومده .گریه های شبش شروع شده حس میکنم کولیک داره .میشه لطفا راهنماییم کنید؟

پاراکید ،اشتباه تایپی شد

بهش پارامید میدم چون تنها شربتی طعمشو دوست داره و راحت میخوره
شیاف هم به هیچ عنوان نمیزاره براش بزارم

تو این سن بهترین چیز شیاف استامینوفن هست و ضرر دارو اصلا نداره و بهتر جواب میده

شربت استامینوفن
ایبوپروفن
شیاف

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۶ سالگی