خانما این ابتامیل تا حالا به بچه تون دادید

تصویر
۱۰ پاسخ

من همیشه سادشومیداد یه بارکه گیر نیومد اینوخریدم براش تادو روز گریه میکرد از دل درد دیگ ندادمش

دخترمنم ازاین میخوره عالیه

اره من دادم هم خوب میخورد بچم
هم وزن دهیش خیلی بالاس

پسر من از این میخوره عالیه

بااجازه ی دوست عزیز🙏🌷


ادیت عکس کوچولوهاتون📸😌
در🦋آتلیه رستا🦋
با انواع تم
نوزادی👼🏻
ماهگردتولد🌙
سالگردتولد🎂
غذای کمکی🍎🥕
آشپزباشی🧑🏻‍🍳
حمام کودک🛁
دندونی🦷
پری دریایی🪼
اولین قدم🚶🏻
ماشین موتوری🚘🛵
بهاری🌱
تابستانه 🌞
پاییزه🍂
زمستانه❄️
و مناسب های دیگر

و همینطور

عیدانهههه🐠🪴🪺🪻


(((((((فقط وفقط با ۵۰تومن 😲))))))
در 🦋آتلیه رستا🦋

❗️به هوش مصنوعی نده درست کنه که تغییر میده عکساتو❌🤷‍♀
بده به آتلیه رستا با آپ های مختلف و تخصصی درستش کنیم اونم طبیعی✅

سفارش به آیدی زیر :

روبیکا⬅️@aazzhhz
ایتا⬅️@aazzhhz

واردکانال شو و تم مورد علاقتو انتخاب کن🧚‍♀

لینک کانال روبیکا👇🏻

https://rubika ir/aatelierastaa

لینک کانال ایتا👇🏻
https://eitaa com/aatelierastaa

من از دیروز دارم میدم پسرم نمیدونم

من دادم بچم دل دردمیشه

عالیه

منک میدم خیلی خوبه

آره من میدم

سوال های مرتبط

مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان NiNi Noora مامان NiNi Noora ۱۷ ماهگی