من همیشه سادشومیداد یه بارکه گیر نیومد اینوخریدم براش تادو روز گریه میکرد از دل درد دیگ ندادمش
دخترمنم ازاین میخوره عالیه
اره من دادم هم خوب میخورد بچم
هم وزن دهیش خیلی بالاس
پسر من از این میخوره عالیه
بااجازه ی دوست عزیز🙏🌷
ادیت عکس کوچولوهاتون📸😌
در🦋آتلیه رستا🦋
با انواع تم
نوزادی👼🏻
ماهگردتولد🌙
سالگردتولد🎂
غذای کمکی🍎🥕
آشپزباشی🧑🏻🍳
حمام کودک🛁
دندونی🦷
پری دریایی🪼
اولین قدم🚶🏻
ماشین موتوری🚘🛵
بهاری🌱
تابستانه 🌞
پاییزه🍂
زمستانه❄️
و مناسب های دیگر
و همینطور
عیدانهههه🐠🪴🪺🪻
(((((((فقط وفقط با ۵۰تومن 😲))))))
در 🦋آتلیه رستا🦋
❗️به هوش مصنوعی نده درست کنه که تغییر میده عکساتو❌🤷♀
بده به آتلیه رستا با آپ های مختلف و تخصصی درستش کنیم اونم طبیعی✅
سفارش به آیدی زیر :
روبیکا⬅️@aazzhhz
ایتا⬅️@aazzhhz
واردکانال شو و تم مورد علاقتو انتخاب کن🧚♀
لینک کانال روبیکا👇🏻
https://rubika ir/aatelierastaa
لینک کانال ایتا👇🏻
https://eitaa com/aatelierastaa
من از دیروز دارم میدم پسرم نمیدونم
من دادم بچم دل دردمیشه
عالیه
منک میدم خیلی خوبه
آره من میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.