۲ پاسخ

منم اصلا نمیتونستم آروغ بگیرم ولی باید حتما اروغ بگیری نگیری حالش حالش بد میشه استفراغ میکنه بگیرش بغل بزن پشتش تا آروغشو بگیری

اوایل عارق گرفتن خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی