من شیر خشک نان اپتی پرو گرفتم خوبه ؟

۵ پاسخ

واسه اولش اپتامیل بگیر
ک بتونه شیر خودتم بخوره اپتامیل خیلی نزدیک ب شیر مادره طعمش
نان یذره شیرینه بچه دیکه سینه مادرم نمیگیره☹️
این تجربه دوستام بود بهم کفتن

آره خوبه

منم میدم

اره اگه بهش بخوره عالیه زود وزن میگیره

سلام اره عزیز منم به بچم میدم

سوال های مرتبط