به بچه دوماهه موز میدن آخه هنوز شیر و خوب نمیتونن بخورن موز برا چی میدی خدایی نکرده سر دلش میمونه یا تو گلوش میمونه میخوایی چیکار کنی چون هنوز روده هاش و گوارشش حضم نمیکنه ار الانم دنبال تپل یا لاغر بودن بچه نباش استخونش سالم باشه همه چی حله
دو ماهگی؟😐
😐😐😐
تا شش ماه هیچی نباید داد
نه عزیزم دوماهگی خیلی زود حداقل چهارو نیم ماهگی اونم اگه دکتر بگه
تو دوماهگی هیچی نمیتونی بدی
ن زوده
از۶ماهگی به بعد اونم در حد یه اسلایس
زود نیست
نه عزیزم خیلی زوده
واه اینم سواله اخه بچه دوماهههههههه یا ابلفضل
😳😳😳جاریت عاقل نبوده عزیزم. بچه ات چهار ستون تنش سلامت باشه تپلی که فضیلت نیست. خدای نکرده چهارروز دیگهبچه همون جاریت بزرگ میشه مشکلات گوارشی و معده میگیره متوجه نمیشه از این کارها بوده. بچه ۲ماهه گناه داره یعنی خوبی نیست ظلمه بهش موز سنگینه همین شیر رو یکمبیشتر بدی سنگینیش میکنهبالا مباره. اصلا نگاه نکن کی چی میده چه میکنه کار درست رو بکن. تپلی و لاغری و... هم برات مهم نباشه.
بچه دوماهه موزبخوره😬😬فقدشیرخودت یا شیرخشک غیراین هیچی نبایدبدی
بعضی چیزا کلن تابلوعه ک اشتباهه شما باید ا خودت بدونی عزیزم بچه دوماهه آب هم نباید بخوره چ برسه موز این فکر غلط رو از دهنتون بیرون کنید ک بچم تپل بشه. بچه روند طبیعیش و داره با شیر طی میکنه یکم صبور باش ،،💙
شاید جاریت اشتباه میکرده😐
خااااانووم ایستگاهمون گرفتی؟آخه موز حتی شیش ماهه هم براش زوده بچه هنوز رودهاش کامل تشکیل نشد میخوای ب بچه موز بدی واقعا نمیدونم چی بگم .ب نظر خودت کار عاقلانه ایه؟یا میخوای ببینی ما چی میگیم ؟
جاریت دیونه بود مگه توهم دیونه ای ببخش اینجور میگم بچه تا ۶ ماه هیچی نباید بدی بعدش بخوای بدی فرنی باید بدی نه موز تو خودت موز بخور ببین چاق میشی که بچه با موز بخواد چاق بشه شیر خشک بده کمک شیرت تپل میشه نه موز 😂
جاری ت هرکاری کنی یعنی توهم انجام میدی؟ این چه کاریه بچه دوماهه موزبدی ؟یاخدا.اصلا اون پلو هم بده به بچش توهم میدی
بچه ۲ماه روموزبدی 🤔😳یابچه دیگ داری
شوخی میکنی دیگه؟
از الان یکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.