سلام عزیزان پسرم دوتا تار موی سفیدداره طبیعیه؟

۵ پاسخ

برا دختر منم اینجوریه گهگداری اصلا نیست بعضی موقعها میبینی 1 دوتا داره

داداش من تو ۵سالگیش دو ستا دونه موی سفید داشت الان ۱۸ سالشه کلا موهاش جو گندمیه

اره پسر منم داره

بله عزیزم همه دارن

ژنتیکیه

سوال های مرتبط

مامان ❤" محمدحسین"❤ مامان ❤" محمدحسین"❤ ۶ سالگی
مامان آراد جون وتمشک مامان آراد جون وتمشک روزهای ابتدایی تولد