این ریزش موی شیردهی تا اخر شیردهی هست؟😪😪😪

۵ پاسخ

من که فک‌میکنم‌همینجوری ادامه بدم دیگه کلا کچل میشم شونه که میکنم شونه پر مو میشه پر ها

تو ۴ ماهگی بچه اوجش میشه نمیدونم چرا

من رفتم دکتر خیلی بهترشدم

وای کاش تموم بشه. تمام زندگی شده موهای من 🙄

من که شیر خودمو نمیدم فقط ماه اول دادم..ولی موهام شدید از بعد از زایمان ریزش پیدا کرده..یکم کوتاه کردم ک بهتر بشه بدتر شد

سوال های مرتبط

مامان حلماجون مامان حلماجون ۱۱ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۳ ماهگی
مامان 👼🏻🤍ARKAN مامان 👼🏻🤍ARKAN ۱۰ ماهگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی