دوقلوها چند هفته به دنیا بیان دیگه دستگاه نمیرن؟

۱۲ پاسخ

مال من 37هفته و چندروزبود
میوه هرروز مصرف کن بامعزیجات بادوم مکلهاتم شیرهمچنین بخور من اینکارا کردم بااینکه غذا زیاد نمیتونستم بخورم هردوخیلی خوب بودن وکامل ورسیده خداروشکر
خودم 7کیلو زیادکردم کلا ولی یکیشون 2.150بود یکیشونم 2.350

نترس استرس خراب میکنه همه چیزو کارهاتو ب صورت نسبی انجام بده برسون تاهفته36-37

با اجازه مامان گلمون  که تاپیک گذاشته 🙏 🫶
مامانا من آنلاین شاپ لباس نوزادی دارم
لباس‌های، با کیفیت نخ پنبه  و پنبه میارم که مناسب پوست نوزاد هست و حساسیت نمیده
قیمت اجناسمم خیلی مناسب تر از مغازه هست
تو روبیکا کانال دارم و اونجا کلی مامان از همین گهواره عضو شدن، خرید کردن و رضایت هاشون تو کانال گذاشتم
خوشحال میشم عضو کانال روبیکا من بشی
ایدی کانال تلگرام   nini_heed_33
🩵 ایدی کانال روبیکا    nini_heed1

شما آمپول ریه نزدی؟
میخوام ب دکترم بگم ۲۸ که شدم دیگ بزنه

منم از بس ب این فک کردم دیونه شدم آمپول ریه زدم دیروز او پریروز هنوز ک همه چی اوکی خداروشکر از این ب بعد هم همینجوری پیش بره خوبه

بستگی ب وزن دار من ۳۴ هفته بودم ۱۸ روز تو‌دستگاه رفتند

من هردو ۲۵۲۰

شیاف امپول

۳۷ هفته کامل
منم ۳۷ هفته زایمان کردم دکترم گف ی روز زودتر دنیا بیان احتمالش زیاده برن دستگاه

میگن بستگی به‌وزن وجسشون داره
منم دارم روانی میشم از فکرو‌خیال

۳۵ هفته بودن و دستگاه نرفتن

ازمن ۳۷

سوال های مرتبط

مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی