سلام ،بچه چند هفته به دنیا بیاد دیگه دستگاه نمی‌خواد ؟؟؟؟

۶ پاسخ

بستگی ب رشد بچه داره من مامانم سر داداشم ۳۵ هفته و ۵ روز بود امپول ریه نزده بود زایمان کرد داداشم ی هفته رفت تو دستگاه

من پسر اولم ۳۲هفته به دنیا اومد و داخل دستگاه نرفت
درحالی که پرستارا قبل از زایمان هی میگفتن بچه ات داخل دستگاه میره

از ۳۵ به بعد دیگه کامله

بستگی ب رشد بچه داره

سلام بستگی داره یکی بچش ۳۴,۳۵میاد نمیره دستگاه یکی هم ۳۷به بعد میاد میره دستگاه 😕

۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی