۴ پاسخ

یکی از دوستام ۳۵هفته زایمان کرد یه۵روز بچش بستری شد دیگه خدا شکر ازاد شد

شاید اصلا نره ،شایدم در حد چند روز

شایدم دستگاه نره اصلا

بستگی به وزنش داره خوب باشه اصلا دستگاه نمیره.
۳۳هفته هم دیدم نرفته دستگاه

سوال های مرتبط

مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری