ذخیرت چنده؟ چندتا تخمک داری؟
من وقتی تخمک کشی کردم بردنم ریکاوری وقتی به هوش اومدم گفتن مرخصی دیگه رفتم خونه
من ۸:۳۰ رفتم و ۱۲:۳۰هم مرخص شدم عزیزم
صبحمیری ظهر مرخصی اگمشکلی نداشته باشی
من ساعت ۶/۳۰ صبح رفتم
۸/۳۰ رفتم اتاق عمل
۱۰/۳۰ دکتر اومد
ساعت ۱ مرخص شدم
هر مرکز شرایط خاص خودشو داره.
من ۷ صبح رفتم ۵ونیم غروب مرخص کردن
من ازصبح ساعت هشت رفتم تا کارا انجام شد ودارو ها روگرفتیم شد ساعت یک
هر مرکزی پروتکل خودش رو داره من ۱۰ رفتم یک مرخص شدم ولی دیدم جاهای دیگه بیشتر هم نگه میدارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.